BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
"Bila da terbaca untusan tuan puteri ,tolong rahsiakan dari rakyat jelata ye.."

Friday, May 20, 2011

I've doing things that I've never done before .

20 May 2011 -   dia seorang yang malas bangun pagi pada hari cuti ,seorang yang benci masuk bilik air untuk awal paginya ,  seorang yang anti-cook!  sifat keperempuanan pudar dalam dirinya . . Dia lah si puteri pilot ! 
woot-woot  .

Hari nie ? Buat pertama kalinya dia mengorbankan masa tidurnya untuk ber-jogging  . . mengorbankan sifat malasnya untuk bangun tidur . Mengorbankan dirinya disimbah air untuk awal paginya pada hari cutinya !

wordless :

tengok-tengok ada orang jogging , But that's not me ! bahan bukti ber-jogging . .

saya dan doremon saya . . nak tunjuk belakang tu je sebenarnya . . almaklumlah saya first time pi jogging ! tu rasa nk show off sangat tuh . . haha =D

 actually ni niat saya pi jogging , saya nak g pantai ! 

 yea saya sedang menunjuk-nunjuk pantai tu ! HAHA !

 wordless . . .


. . . no word to describe . . love to take pic as much as I can !


Dialah si puteri yang benci dipanggil ke dapur tolong ibundanya memasak , dialah si puteri yang anti pisau , dia lah si puteri selalu sigh pabila dipaksa lepak di dapur  . .
Malas menaip , story out ! so just snap and upload . .

 hari ni saya kopek bawang . . menunjukkan saya ? bukan niat menunjuk tapi sedia maklum . . saya terkejut !

Pisau dan bawang . . ops ! bawang buruk punya tue . . itulah si puteri pilot !

*bila da pandai buat , rasa best gk memasak ni . .






7 comments:

  1. haha. kite bjye p jging! hahaha . lalala :P

    ReplyDelete
  2. haha ! and kite berjya berehat more than jogging ! haha !

    ReplyDelete
  3. haha,ey. mane ada . pyh ehh lop taip lam glap ey. hahah

    ReplyDelete
  4. ye kte jog , xckp pn kte xjog . tp diselangi brehat . . haha . api kene ptong?

    ReplyDelete
  5. hahah. ek yee! saje taip lam glap romntik ket. hahaha.

    ReplyDelete
  6. ala bkpe xwt candle light blogging . . haha

    ReplyDelete